7 Temmuz 2013 Pazar

Foça Süt- Foça Yoğurt

Foça Süt, İzmir ve Foça'ya yakın çevre illerin bildiği yerli bir markadır. Sitesinde ürünlerine hangi bakkal ve marketlerden ulaşılabileceğini gösteren bir liste de bulunmaktadır. Genellikle "Foça yoğurdunu denediniz mi? ya da mutlaka denemelisiniz" diye bir tavsiye üzerine keşfedilir. Özellikle yoğurdu denendikten sonra aranır hale gelir. Peyniri ve ayranı da gayet lezzetlidir. %100 yerli üretimdir. Yaygın bir dağıtım zinciri olmadığı belli olsa da mutlaka denenmesi ve alışkanlık haline getirilmesi gereken bir markadır. 


                                     
Afiyet olsun 

2 yorum:

  1. mersine geldim hepsini taze bluyorum meyve sebze süt ürünlerini. hatta sütü halâ sağıldığı hayvanın sıcaklığındayken almış oluyorum ve etkisini görmeye başladım. en azından kendimi istanbulda olduğumdan daha iyi hissediyorum

    YanıtlaSil
  2. Sadece sebze ve meyvesi taze et ve süt ürünleri felaket hayatımda yemiyorum bir Silifke yoğurdu dediler gittim mandıradan aldım iğrenc ben de erzurumdan geldim mersine

    YanıtlaSil